8. juni 2013 - Løvenskiold-stevnet

En liten kjapp oppdatering fra stevnet jeg skjøt i dag (mye å rekke før man skal på langtur).


I dag følte jeg at jeg gjennomførte bedre enn forrige stevnet på torsdag. Jeg tok med meg erfaringene derfra og forbedret mye. Det var dog litt ekstra vind i dag, noe som gav meg etpar skjeve serier i 15-skudden. Fortsatt virker det som om jeg ikke er helt venner med knestående enda. Men her tror jeg at jeg har mer å hente mtp trening og terping. Ellers fløt det godt på stående - jeg var PÅ og flink til å finne nullstillingen og bruke triggerne mine aktivt. Gøy å se at grunnlaget og forsåvidt også omgangen funker bra! Så summasummarum - ganske fornøyd i dag også :)

143 - 241 - 340 poeng
Nå blir det litt stille en stund her på bloggen på grunn av en treukers tur som jeg skal på. Men plutselig er jeg tilbake igjen, og da bør det trenes hvis jeg skal delta på LS!

 Ha en fin junimåned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar