23. september 2010 - Supermini klikktrening

I kveld ble det skikkelig mikrotrening - så kort at den kun varte i ca 20 min. Har ikke følt meg helt top noch denne uken - litt hodevondt og småsvimmel. Så derfor har det ikke blitt noen trening verken fysisk eller skyting. Har klødd skikkelig i avtrekksfingeren! Men siden det er klubbmesterskap til lørdag, så måtte jeg nesten bare prøve å få til noe for å "skyte inn ryggen"..hehe. Jeg har ikke skutt siden dobbeltstevne for to helger siden, så da er det ofte uvant for ryggen når jeg skal skyte stående.
Derfor tok jeg på meg skytejakka, hansken og stelte meg opp og klikka noen skudd. Følte egentlig at jeg stod vel så godt uten skytesko og bukse, så det var litt ålreit. Men kommer ikke til å kjøre det på stevne lell..

Selv om det ikke akkurat ble en lang og grundig økt, så hjelper det uansett litt på selvtilliten og følelsen i kroppen generelt. Kjøret går sier nå jeg ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar