3. - 5. september 2010 - Fjelltur

Blogginnleggene har ikke akkurat haglet på denne siden det siste, og det er rett og slett fordi det ikke har vært så mye skyting i det siste. Siden banesesongen ganske så snart er over, så har jeg tatt det litt med ro og ladet batteriene. Men klart - jeg har kjent at det har klødd i avtrekkerfingeren!

Siden det ikke var noen stevner sånn rett i nærheten denne helgen, OG det var meldt strålende høstsol, ble det istedet en fjelltur på meg og HJ! Vi tok turen til Venabu-området, og bestemte oss for å gå inn til Breisjøseter. Hvor langt det var inn dit visste vi ikke, men etter å ha kommet halvveis inn til hytta fant vi ut at det måtte være litt over 1 mil. Egentlig hadde vi tenkt å bestige Sølnkletten, men da holdt det med til og fra.. Det ble uansett en flott tur med sol, blå himmel, nydelige natur og veldig hyggelig selskap. Etter 2,1 mil (som tilsvarer ca 1500 kalorier, og ca 25 000 skritt!) var det også veldig stas å komme tilbake til hytta - varm dusj, deilig middag og god vin!



Fjellet Sølnkletten i bakgrunnen..


Ut på tur - mye oppover og litt nedover og bortover..


Meg og HJ ;o)


Myfallet


Paranoide sauer..bæææ!


HJ med "snurring" i panna..

Søndag bestemte vi oss for å ta en noe kortere tur inn til Myfallet. En foss som visstnok skulle være ganske fin å se på. Det var vel ca 3,5 km til fossen, men i det vi nærmet oss så var det veldig vanskelig terreng - veldig bratt og mange glatte steiner. Med tiden til hjelp kom jeg meg ned, men har litt noia for høyder og steiner og slikt.. Tok også lunsjen litt oppi hallingen med flott usikt, sol og brusende foss! På veien hjem igjen møtte vi også tre sauer som sikkert trodde vi fulgte etter de..hehe..

Selv om det ikke var skyting denne helgen, så må jeg si at dette var vel så bra! Knallvær og flott natur slår aldri feil - en super måte å lade skytebatteriene på!

Førstkommende uke står et besøk hos Anne Grethe på lista. Det skal bli gøy - trenger en plan for fremtiden. Jeg har dessuten fått i oppgave å finne ut hvor mange treningstimer jeg har hatt det siste året. Godt jeg har denne bloggen, for ellers hadde jeg ikke hatt peiling.. Men skal si jeg ble litt overrasket når jeg talte opp.. Jeg ble ikke imponert akkurat for å si det sånn! Litt flaut faktisk, men samtidig blir jeg jo litt overrasket over hva jeg har "fått til" i forhold til ståendestillingen min med sååå lite trening!

Jeg har i hvert fall en spennende tid i vente med ny dress (snaaart), innendørstrening og generelt inntrening av knestilling og arbeidsoppgaver!

PS - men først blir det en liten tur til Tyrkia ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar