22. desember 2010 - Bitte lille julaften..

Nå har jeg ikke rørt børsa siden Oslo Open-helgen. Selv om det klødde veeeldig i avtrekksfingeren den første uka, så har det vært et bevisst trekk fra min side å ikke skyte noe. Delvis fordi det ble veldig mye skyting en stund og delvis fordi førjulstiden har vært stappa med ting som skulle gjøres. Men jeg kommer nok til å ta med meg utstyret hjem for å ta en treningsøkt, nå som jeg har muligheten til det i Degernes!

Noen har kanskje lagt merke til og at jeg lenge har ventet på min nye skytterdress som jeg bestilte i april, og fikk feilsydd tilbake i begynnelsen av juli.. Og siden da har jeg ikke sett noe til den. Etter mye om og men bestemte jeg meg til slutt for å avbestille dressen og heller satse på en annen leverandør. Valget har nå falt på Kurt Thune, og følelsen er god!

I går møtte jeg Roy Aage fra Våpensmia (som holder til på Dokka) nede i Oslo sentrum. Det er var mange mål som skulle tas og bokser som skulle fylles ut - det mest møysommelige skjemaet jeg har sett. I tillegg tok han noen bilder slik at de som skal sy dressen kan se hvordan jeg "henger" sammen. Det synes jeg forøvrig var veldig smart ting å gjøre!

Så nå er det bare for meg og nok en gang smøre meg med tålmodighet, og håpe at den sitter som et "skudd" når jeg får den ferdig tilbake på nyåret. Gleder meg masse i hvert fall! Og jeg må takke Morten Landrø for all hjelp han har gitt meg i denne lange prossessen rundt ny dress. Selv om det ikke endte som vi begge hadde håpet, så stod han på det han kunne for å holde meg oppdatert! Det er kundeservice det!


Sånn ca vil min nye Kurt Thune-dress se ut..


God jul og godt nytt skytterår til alle og enhver!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar