Forrige uke

Hoi! Ble jo ikke noe innlegg sist uke, av naturlige årsaker siden det "plutselig" var stevne da det vanligvis er Team Kisen-trening. Kunne jo tatt turen og skutt 50-meter ++, men hadde ikke bilen da og valgte istedet å jobbe. Var innmari klar for å jobbe med knestillingen siden jeg hadde en så god økt forrige trening, men det vart no sånn da. Bare å ta opp tråden igjen imorgen. Da blir det i tillegg en fysisk økt i hallen etter skytetreningen!

Apropos fysisk trening. I helgen fikk jeg faktisk til to gode løpeøkter ute i det fri. En på lørdag ved Østensjøvannet på tilsammen 11 km. På søndag ble det en kveldsøkt med start på Årvoll sammen med en venninne. På med ullundertøyet og frem med hodelykten og oppover mot Grefsenkollen gikk det. Jeg er ikke veldig god på bakkeløp, men derfor er det desto mer viktig å trene på det. Rett og slett suprebra for å øke kraften på motoren. Jeg ville jo ikke gjort dette mot meg selv, men da er det flotters å ha noen som kan pushe en litt og da ble det 7,6 km :)

Meg og Heid "over Oslo" som glitret så flott!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar