DIY - glam på skytebanen!

De som kjenner meg vet at jeg er glad i "bling"! Altså - ikke too much og tacky - men litt ekstra bling i hverdagen gjør godt ;)


Så jeg har tenkt på dette en god stund. Hva kan jeg gjøre for å stæsje opp dressen litt? 

For en måned siden tok jeg endelig turen innom Panduro for å se om jeg kunne finne noe rødt "bling" som kunne passe på navnet på dressen min - for det var da ideen jeg hadde kommet frem til. Skytesporten er jo en relativt maskulin sport. Derfor har jeg hatt lyst til å innføre litt mer glamour og "show" på standplass. Hvorfor skal ikke vi skinne litt ekstra der vi står å fyrer av skudd etter skudd mot skiva? ;)


Dette har jeg kjøpt på Panduro: "stofflim" som funker på lær, og "blingstener" som egentlig er til scrapbooking. Jeg kjøpte to typer fordi jeg var litt usikker på hvilken størrelse jeg trengte på stenene. Jeg endte imidlertid opp med å bruke en kombinasjon av de minste for å gi litt ekstra dynamikk og "sparkle" til bokstavene.

Fremgangsmåten var som følgende: jeg la stenene oppå en og en bokstav. Danderte litt frem og tilbake for å se hvor tett stenene burde ligge. Stenene holdt jeg med en pinsett mens jeg påførte limet og satte den permanent på bokstaven. Det tok litt tid, men ikke avskrekkende lang tid. Og når resultater blir så artig så er det jo verdt det synes jeg ;)





La også til en liten ekstra "prikk over i´en" på Skytterlinken-logoen bakpå ryggen. Så lenge ikke stenene sitter i veldig slitasjeutsatte steder, så sitter de veldig godt!


Og når jeg først var så godt igang kunne jeg like så godt schmelle te med en bling på øreklokkene også. Det ble også en liten sten på pølla mi.. og foreløpig har jeg ikke kommet på flere ting jeg kan blinge opp. To be continued.. ;)

Så nå er jeg spent på om jeg kommer til å se noen andre jenter - eller gutter for den sakens skyld, med bling på skytterutstyret. Eller så kan man jo kjøre på med den tøffe stilen og gå for nagler i stedet - mange muligheter. Utfordringen er herved sendt videre!

2 kommentarer:

  1. HALLO; Trenger du et lån?
    Vi tilbyr lån til enkeltpersoner: personlig lån til konsum, boliglån, kredittinnløsning, gjeldsinnløsning (For å samle all gjeld på en kreditt), forretningslån og også et lån for å kjøpe en bil.

    Trenger du et lån for å finansiere prosjektet ditt?
    Vi kan støtte deg med et lån for å gjennomføre prosjektene dine, for eksempel: bygging av hus, kontorer, gårder, og også finansiere reiseprosjekter, ditt selskap eller et prosjekt som du trenger ekstern finansiering.

    Trenger du et investeringsfond?
    Vi kan investere i de store prosjektene dine. Dette er forbeholdt selskaper som søker investorer for å finansiere forskningsprosjekter, eiendomsprosjekter, overtakelser og andre forretningsbehov.

    VELG DE BESTE LÅN-alternativene NÅ !!! For mer informasjon om tjenestene våre, kontakt oss via denne e-postadressen: novaglobalfinances@gmail.com

    Hva vi tilbyr;
    Vi tilbyr alle slags lånetjenester, både sikrede og usikrede lån, gjeldskonsolidering og mange andre til en veldig rimelig pris.

    NOVA GLOBAL FINANCIAL SERVICES er datterselskapet til et av de sterkeste finanskonsernene i Europa og over hele verden med en stor kapital. NOVA GLOBAL FINANSIELLE TJENESTER forfølger en strategi for å være til stede der vekst finnes, koble kunder til mulighetene det skaper, hjelpe bedrifter med å vokse, økonomier til å trives og enkeltpersoner til å realisere sine ambisjoner.

    Send en låneforespørsel nå !!!
    Navn: Camilla Karlsen (lånesenterbetjent)
    Kontakt mail: novaglobalfinances@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei damer og herrer
    Har du stort behov for økonomisk forsterkning (Lån)?
    Mange mennesker står overfor utidige økonomiske utfordringer, og de fleste av dem er ikke i stand til å få aksjelån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner på grunn av høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld / inntekt forhold, lav kredittscore eller andre årsaker.

    Hvis du har behov for et presserende lån, vil jeg råde deg til å kontakte selskapet mitt, så kan vi hjelpe deg med et lån.
    Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån, pantelån og mange andre), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, sikrede og usikrede lån, og du kan også låne opptil 20 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    For mer informasjon om vårt lånetilbud; her er vår kontaktinformasjon.
    Kontakt e-post: novicapfinancialservices@gmail.com
    Kontaktnummer: +31642117819 (WhatsApp)

    Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Tjenesten vår er tilgjengelig 24/7 - du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det.

    SvarSlett