7. oktober 2014 - "Trening" i Alfhallen

Denne kvelden kaller jeg ikke en treningskveld. Først hadde vi Team Kisen-møte i en times tid hvor vi gikk gjennom det nye opplegget for teamet. Deretter skulle jeg skifte og starte treningen på 50-meteren. Men i det jeg tittet gjennom siktet var det klart at noe hadde skjedd. Jeg så nesten ikke gjennom det. Først trodde jeg at kanskje irisblenderen stod mellom to hakk, men dette var ikke tilfellet. Neste mulige svar var at kanskje noe smuss hadde kommet inn i siktet, så jeg prøvde å rengjøre. Fortsatt dårlig sikt. Det var da jeg begynte å skru av irisblenderen at jeg skjønte at noe hadde skjedd. Den vinglet mens jeg skrudde den av og det var tydelig at den hadde fått seg en skikkelig smell. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke aner og skjønner når dette kan ha skjedd. Jeg har ikke mistet børsa i bakken eller behandlet den dårlig. Jeg har kun skutt med den, fraktet den i det tykke futrealet som jeg pleier å bruke og oppbevart det slik jeg pleier. Det skal ganske mye til for at noe slikt skal skje og jeg aner som sagt ikke hvordan det kan ha skjedd.

Uansett. Det ble ikke noe nevneverdig trening den kvelden. Jeg fikk imidlertid låne siktet til Kurt Erik Bekkevold, så det ble ca 50 skudd. Men jeg klarte ikke å slappe av og fokusere godt. Nå måtte jeg legge en plan for hvordan jeg skulle få børsa tilbake i storform igjen. For ikke nok med at irisblenderen var skjev, men siktet var slarkete og børsa generelt hadde ikke blitt skrudd fra hverandre og pusset på eeeeevigheter.

Etter "treningen" ringte jeg han som alltid kan hjelpe meg i slike situasjoner: pappa :)

Vi la en plan! Lørdag skulle jeg dra hjem med børsa. Den skulle plukkes helt fra hverandre, pusses og shines. I tillegg skulle siktet byttes ut og det samme gjaldt stokken som er min brors!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar