4. og 5. februar 2011 - Fitness express

Ååå så digg det har vært å røre på seg både i går og i dag! Siden jeg har vært bittelitt småforkjølet så ble det ikke noe fysisk trening før nå, men det er jo også da man virkelig setter pris på at man kan ta seg en økt!

I dag var det spesielt digg å kunne stå på tredemølla og jogge uten å bli særlig anpusten og sliten - så formen er heldigvis på vei opp. På førsten av året var det ikke lenge jeg kunne jogge før jeg måtte ha pause, men nå begynner det å hjelpe. Det eneste som er irriterende er at jeg sliten en del med "hold" eller "sting" som det også kalles i siden/og eller andre steder. Det hjelper å knytte nevene hardt, men vil helst unngå å gjøre det. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan unngå det?

Ellers har jeg lagt min elsk på sykkel med ryggsete! Genial trening for beina - jeg får en helt annen og mer anstrengene vinkel på beina mine, noe som gjør at de jobber mye bedre og mer enn på vanlig sykkel. Kjøret går - me like!

Jeg merket også på mandagens og torsdagens skyteøkt at jeg ikke ble like sliten som jeg ble før - og det er superpositivt for både puls og hode :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar