7. mars 2011 - Hjemmetrening

I kveld to jeg en kjapp men viktig økt med Scatten. I morgen er det nemlig igjen tid for Akershusserien og 45 skudd stående. Det var viktig for selvtilliten min å få en liten økt slik at jeg fikk frisket opp avtrekket, og generelt balansen i ståendestillingen. Som alltid er det ikke smart å ha middag i magen når man trene skyting, så pulsen var defor veldig tilstede. Men jeg tok det som en ekstra utfordring - dessuten kommer pulsen når man skyter godt over tid også, så det gjør ikke noe å trene på den.

Teknikken føles bra for tiden, men har hatt problemer med høyreskulderen som knyter seg veldig utover i serien. Det samme gjelder høyre legg, men jeg tror at dette vil avta etterhvert som jeg får mer trening inn i kroppen.

Spesielt de siste to ukene har bestått av lite trening og mye brudekjoleprøving - men heldigvis er jeg ferdig med det nå og kan derfor fokusere helt og fullt på skytetrening og fysisk trening!!

Yess, da krysser jeg fingrene for tirsdagskvelden - og jeg har trippelsjekket at det er på Trosterud jeg skal møte opp på! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar