23. oktober 2011 - Intet Råde-stevne skutt..

Ja, så sitter jeg her foran Macen, når jeg egentlig skulle vært og skutt 15-meterstevne i Råde. Grunnen: vond hals! Har vært lurvete siden tirsdag, mens den vonde halsen slo inn på fredag. Blir fort sliten, og jeg har derfor valgt å være hjemme for å prøve å bli fortere frisk! Det er såååå kjedelig å ha vondt i halsen for du klarer jo det meste, men det er så kjipt å svelge. Heldigvis har jeg blitt bedre i siden fredag, men ikke top noch.. Målet er derfor å få gjort en del arbeid istedet, og så heller dra på skytetrening mandag og delta på onsdagsserien på nettopp onsdagen.

Det som også gjør meg veldig rastløs er at jeg heller ikke kan trene fysisk, så jeg føler jeg eser ut her jeg sitter og blir slappere og slappere. Prøver å gå meg en liten tur hver dag i hvertfall sånn at jeg ikke skal røtne bort helt her. Og så har jeg bestilt meg en ny anti-shaketreningsbuske fra Rönisch, fordi det var tilbud denne helgen, og fordi jeg manglet en for at jeg skal ha nok til en vanlig treningsuke - elsker de tightsene, og jeg er ikke et tightsmenneske!



Nå gleder jeg meg til å trene fysisk igjen. Jeg kan nå trygt understreke at det er drrriiitkjedelig å ikke være i form!!

Jeg kommer sterkere tilbake både med skyting og fysisk!



Imellomtiden kan jeg jo legge til at jeg også har kjøpt antiskli-hansken "Contact" fra Sauer. Jeg har ikke lenger noe antiskliteip på selve børsa, så derfor kunne jeg investere i en tynnere hanske. Jeg har hatt den i etpar uker nå og er veldig fornøyd! Veldig bra passform, samtidig som den transporterer bort fukt og har en super antiskli-overflate. Sømmer og slikt virker også veldig slitesterkt, så dette produktet kan jeg lett anbefale videre! Jeg kjøpte min over nett hos Holstad Våpen for 274,- men det finnes sikkert andre leverandører som har dette produktet også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar