Siden sist :o)

Ja, jeg lever - og det i beste velgående. Siden sist har det gått nesten to måneder, og mye har skjedd. Blant annet har jeg jo giftet meg, og det med mannen i mitt liv. Jeg kunne aldri forestilt meg hvor mye planlegging og tid som må til for å få istand et bryllup. Selvfølgelig er det hva man gjør det til selv, men forhåpentligvis gifter man seg kun en gang i livet og da er det gøy å gjøre det skikkelig. Og en skikkelig feiring, det ble det! Når de siste gjestene går rett fra festen til frokost på overnattingsstedet, så kan en vel si at det var vellykket ;o) Både jeg og Hans Jørgen er enige om at vi egentlig ikke kunne hatt en bedre dag!


En liten smakebit.. noen flere ligger ute HER

Og etter bryllupet 3. september har vi organisert gaver, handlet, fått alle bryllupsbildene fra heldagsfotograferingen (ca 1200stk!), vært på en liten bryllupsreise til Kos +++. Skyting har igrunn vært ganske fjernt denne tiden - og jeg tror det kan være litt sunt igrunn. Fra LS og utover kjente jeg meg ganske overlesset med mye trening og forventningspress, og etter samlagsmesterskapshelgen var det igrunn nok. Men jeg hadde abstinenser i etpar uker da..

Nå står innendørssesongen for tur - og den har jeg sett frem til helt siden før LS! Kaliber 22 har blitt min aller beste venn, og det skal bli spennende å se hvordan det går på første trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar