9. desember 2011 - Hjemmetrening

I kveld fikk jeg til en liten kneøkt hjemme på Scatten. Jeg husker ikke sist jeg brukte den, men jeg har hatt lyst til å ta den frem en god stund nå. Men det er ikke alt man rekker når man har veldig travle dager. Planen var egentlig å fysisk i går, men da var jeg på jobb til 19.40 i tillegg til at jeg satt å nøs og snufsa så det holdt. Jeg snørrer og nyser fortsatt, men jeg overlever.

Det gikk ikke så bra på kne på treningen mandag, så da tenkte jeg at det ikke kunne skade med litt trening i dag. Fokus var å fjerne mye av den unødvendige pulsen i børsa, og klare å "slippe opp" mer i kroppen. Det skulle også bli spennende å se hvordan avtrekket mitt er for tiden.

Kort oppsummert kom jeg frem til denne "huskelista":
- husk å flytte remklemma mest mulig til venstre
- ikke ha høyrebeinet for langt mot høyre (lukke mer igjen)
- lukke igjen øya, puste GODT - slipp opp, slipp opp - se, justere..

I tillegg tok jeg noen klikkskudd på stående hvor jeg kjente på vekten under føttene og avspenningen i kroppen.

Det som også var gøy å se var avtrekket, som faktisk var veldig bra. Godt å se at jeg har vært flink til å jobbe med avtrekket med skudd i børsa!

Bank i bordet, så synes jeg at jeg nådde målene jeg satte meg for økten. Det føltes bedre. Så får vi bare se om jeg "kjenner" det samme i morgen under samlagsmesterskapet i Fredrikstad. Uansett er jeg fornøyd med det at jeg fikk til en liten fredagsøkt.

I morgen vil fokuset ligge på "slipp opp", vektfordeling og hard på avtrekket - og så skal jeg prøve å ha det gøy som forrige helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar