30. oktober 2012 - Hjemmetrening

I dag har vært en ganske så effektiv dag. Var først på jobb (som vanlig), deretter "svippet" jeg innom Fitness Xpress. Der ble det oppvarming, rask jogging (med 1% stigning) + nedtrapping - tilsammen 51 minutter. Så dro jeg hjem og satte opp Scatten. Før selve klikktreningen fikk jeg vasket kinnstøtta fordi det er en stund siden sist.. i tillegg hadde den ene sømmen i høyrehansken min gått opp, så da var det fram med nål og tråd ;)

Jeg jobbet kun med stående i en times tid. Det begynte fryktelig rufsete! Har jo kjent på treningen at avtrekket ikke har vært noe særlig, og nå fikk jeg virkelig bekreftet dette på skjermen. Jeg holder ganske bra, men klarer ikke å være hard og tøff på avtrekkeren - holder lenge før jeg drar skuddet ut. Kjenner at "rekylfølelsen" fra 6.5en sitter litt igjen, samtidig som jeg ikke har selvtilliten på plass. Det samme gjelder balansen - jeg kan definitivt bli mer stødig. Men alt dette blir jo bedre med mye trening - det vet jeg jo og jeg MÅ beholde tålmodigheten! 

Helt mot slutten av treningen etter noen småjusteringer og skikkelig jobbing med triggere og tøffheten, så løsnet det også en del. Faktisk avsluttet jeg med 15 tiere på rad, før jeg bestemte at nok var nok. Men det var definitivt en bra avslutning og det trengte jeg med tanke på morgendagens utvidede innendørsprogram på Oslo Østres Onsdagsserie, hvor vi avslutter med ti enkle ståendeskudd. Skal og bli spennende å ta i bruk Eley Practice 100-skudda for første gang, men de vet jeg jo går steingodt i børsa mi ;)

Jeg kan i hvert fall si at jeg er veldig fornøyd med dagens treninger. Dette er viktig for utviklingen videre. Og nå føler jeg med bittelitt mer klar for imorgen kveld..

Må også legge til dette bildet som ble tatt på Core Boot Camp (og postet på FB) forrige uke hvor jeg ble heiet frem av alle de fine treningsfolka rundt meg! "Vi går mot finalen i måneden, og nå velter rekordene inn. I dag var det virkelig supertrøkk på alle partiene. Spesielt vil vi nevne Maren som kjørte 154 kontinuerlige swings med 20 kilo, dvs totalt 3080 kilo på drøye 4 minutter, og Tove som var førstemann til 50 jump-up pullups på samme tid."
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar