21. januar 2013 - Trening i Alfhallen

Ikveld tok jeg en økt på ca 2,5 time på 15-meteren i Alfhallen. Skjøt mest stående, men testet også litt kne på grunn av Kretsemesterkapet til torsdag. Jeg fikk og justert innleggsålene i skoa mine slik at jeg nå har bygd opp mer fremme i skoen, noe jeg synes forhindrer at jeg tipper så mye fremover - veldig bra!

Notater stående:
- slipp opp i hodet/nakken
- slipp opp i de nederste fingrene i høyrehånda (men ha kontrollen)
- pust med magen
- tyngdepunkt under beina
- slipp opp i hofta osv..
- må bli mer nøye med nullstillingen

+ skjøt kjapt i kveld - BRA!!


Sykt bra samling på de tre første skudda i 10-skudden jeg skjøt stående.
10 skudd stående på 15-meter DFS-skive.
20 skudd stående på 15-meter DFS-skive.
Har fortsatt mer å gå på sånn samlingsmessig. Selvtilliten er ikke heeelt på plass enda, men det var uansett en bra økt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar