11. september 2014 - Trening i Alfhallen

Det tar litt tid fra jeg har skutt til bloggen blir oppdatert. Ofte legger jeg ut et bilde med en oppsummeringstekst på Instagram og føler at det nesten holder. Men siden denne bloggen er min treningslogg, så ønsker jeg å fortsette og dokumentere skytingen min også her. Som sagt så skjer det meste først på Instagram, så hvis du vil følge med på hva jeg driver med, følg meg gjerne der -> brukernavn: marenheiskyting ;)

Torsdagens lufttrening gikk ikke bra. Det var rett og slett "mørkt" på standplass. Jeg både ser og føler at avtrekket er problemet, men klarer ikke helt å finne ut av det. På de siste ti skudda hadde jeg fokus på å puste ned skuldrene og kroppen før jeg la hodet på kinnstøtta. Det hjalp litt.

For første gang på lenge måtte jeg altså pakke sammen utstyret uten å helt ha fiksa problemet. Jeg liker ikke å gå av standplass med en dårlig følelse, men det er ikke så mye mer å hente etter tre timer med trening. Det er ikke noe annet å gjøre enn å trene på - det blir bedre, og jeg gleder meg til Team Kisen-treningene begynner igjen slik at jeg kan få litt hjelp til å løse utfordringen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar