4. april 2011 - Hjemmetrening

Som jeg nevnte så vidt i mitt forrige innlegg, så har jeg blitt tatt ut til å være med på finalelaget til Oslo Østre Miniatyrskytterlag i 1. divisjon i Akershusserien til torsdag.. Det kom ganske så uventet på meg, så da er det bare å dra fram skytesimulatoren og trene i vei. Det var vel ca 3 uker (shit, hvor blir tiden av?) siden sist jeg tok i børsa mi.. Imellomtiden har jeg heller hatt fokus på fysisk trening, og tenkte derfor at dette ikke kunne gå så ille - men den gang ei. Utrolig hvor mye skytemessig man kan falle etter en sånn pause. Ikke det at jeg skjøt spesielt dårlig, men det var heller utholdenheten i hodet og beina det skorta på! Så selv om jeg i går savnet innendørsskytinga, så merket jeg i dag at jeg bare rett og slett var litt utrent. Dette lover jo godt for banesesongen, men litt skeptisk er jeg jo med tanke på torsdagens finale. Håper jeg klarer å skyte inn formen på den korte tiden som er igjen. Dessuten har jeg en tendens til å kjenne nervene godt når jeg får masse landslagsskyttere rundt meg - jeg føler ikke helt at jeg hører sammen med de sånn skytemessig.. Men jeg har nå blitt tildelt en plass på laget fordi de mener at jeg skal ha den, og da skal jeg pokker-i-meg heller ikke gi meg så lett!!

Nå skal jeg booste hodet mitt mest mulig, og være klar til dyst. Uansett skal jeg gjøre mitt beste og gjennomføre mine arbeidsoppgaver, så får PC ta jobben med å regne sammen poengsummen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar