3. september 2012 - 1 års bryllupsdag!

I dag er det ett år siden jeg og Hans Jørgen giftet oss! Det var en fantastik flott dag og minnene vil vi definitivt ha med oss så lenge vi lever. 

Hele gjengen samlet - meg og HJ, pluss alle forloverne våre!

Året har rast avgårde, og opplevelsene har vært mange og fine. Så tusen takk Hans Jørgen for at du er der for meg i tykt og tynt. Og at du holder ut med meg selv om jeg kan være litt vel opptatt av skyting til tider ;) Elsker deg over alt på jord!!

Dagen i dag feiret vi med å løpe opp Grefsenkollen.. Kanskje ikke en "standardfeiring", men det er godt å bevege kroppen og jeg ville gjerne teste hvor mye jeg evntuelt hadde forbedret meg fra forrige gang jeg jogget opp. Mye har skjedd siden sist kan man jo si - har blitt en del lettere og kommet i bedre form ved hjelp av intervalltrening i motbakke. Men at jeg skulle perse med over fem minutter, det hadde jeg nesten ikke trodd!! Jeg klokket inn på 29:20 - forrige gang hadde jeg tiden 34:46. Det har gått akkurat tre måneder imellom - det er bra fremgang vil jeg si :D HER ligger GPS-trackingen.


Jeg fikk en nydelig rød rose av min kjære og et kort med fine ord.. Røde roser hadde vi i bryllupet vårt :D Sonny (bildet) og Diesel synes også rosen var kjempefin, så til slutt lå både blomsten, vasen og alt vannet utover gulvet.. ;)

Vi avsluttet kvelden med nacho-middag og tv-titting! Resten av feiringen tar vi i syden om en måned, hihi :) Gotta love married life!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar