13. desember 2014 - Samlagsmesterskap 15-meter

Jeg var godt forberedt til samlagsmesterskapet etter to fine treningen denne uken. Jeg kom til Sarpsborg-banen en liten time før jeg skulle skyte. Jeg fikk god tid til skifting, lading og i tillegg roet jeg meg ordentlig ned ved å lytte til "iMaxFocus". Jeg var fortsatt veldig nervøs, men jeg var også veldig bestemt på at jeg skulle gjøre alt jeg kunne for å gjennomføre på best mulig måte. Jeg ante ikke hva bestemann hadde skutt, og det kjenner jeg fungerer utrolig bra for min del. Før har nettopp andres poengsummer dukket opp i hodet fra tid til annen under skytingen. Nå vet jeg jo ikke noe, og dermed kan heller ikke tanken styres mot det.

Bortsett fra den første kneserien (ble litt usikker og passiv på avtrekket) var gjennomføringen utrolig bra i dag. Jeg var nervøs og hadde mye puls, men klarte å beholde fokuset der det skulle være. Samlingene stod til fullt hus, men selv om jeg var veldig nøye med nullstillingen, avtrekk og balanse lå begge ståendeseriene til venstre. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er skuffa - jeg hadde så innmari lyst til å bli samlagsmester og jeg gjorde virkelig en skikkelig god innsats for å klare den! Med 245 poeng og 10 innertreff var jeg kun et poeng unna fra å realisere målet - men desverre var det ikke min tur i dag. Samtidig må jeg være fornøyd siden jeg fulgte planen og gjorde jobben min. Mer kan jeg ikke gjøre!

Denne innesesongen er uansett min beste som klasseskytter og 245 poeng er bra! Jeg må bare fortsette med det gode arbeidet og se fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar