6. desember 2014 - Oslo Open, Moss/Våler og Skiptvet

Er rett og slett litt stolt av meg selv. Jeg gav meg ikke og fikk til slutt en bronsemedalje i belønning!! Motivasjonen for å skyte var på bunnen i begynnelsen av uken. Jeg skjøt NM på torsdag uten suksess. Fredag ble det 243/341 på Oslo Østre og 242 i Alfhallen, fortsatt under pari. Vurderte å ikke skyte på lørdag, men ventet til slutt i to timer på ledig plass på Oslo Open - skjøt 241. Ikke bra, men kjente at jeg ville teste mer.. Valgte å følge planen og skjøt Moss/Våler og Skiptvet. Det ble 246 poeng på begge stevnene!


(Foto: Ø. Sirevaag)
Skikkelig bra ståendeskyting og jeg kjente igjen godfølelsen jeg hadde i midten av november. Kne var veldig lurvete, men jeg jobbet utrolig bra! Så da er det vel lov å være litt stolt..?

Mer skriverier kommer..

Oslo Open - 148 - 241

Moss og Våler - 147 - 246

Skiptvet - 146 - 246
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar