24. november 2014 - Trening i Alfhallen

Denne økten så jeg frem til. Jeg visste den ville bli krevende og tung, men jeg hadde så lyst til å prøve og finne tilbake den gnisten som jeg mistet litt i helgen. På mandager er desverre 50-meteren "stengt" siden det er luft og 15-meter som har førstepri. Det ble derfor 15-meteren på meg igjen, men selvfølgelig med simulering av 50-meterskive. 

 Dette skrev jeg ned på mandagskvelden, og så gikk det en uke a gitt.. Jeg skiver ikke så mye mer siden det har gått en uke og jeg skal på skytetrening igjen, men lar bildene jeg tok snakke for seg.

Remfestet røk akkurat i det jeg skulle sette meg ned på kne. Heldigvis var min treningskamerat i Team Kisen, Tommy, så supersnill at han gav meg sin ekstra som han hadde liggende i bagen! Tusen takk :)
Utrolig fin flyt på kne i kveld - 10 skudd på sim. 50-meterskive.
Beste avslutningen jeg har hatt på kne på sim. 50-meterskive: *5, *7, *8, *5, *9! Når jeg har fullt fokus på det jeg skal gjøre fremfor poengsum og annet tull, så skyter jeg skitbra..
Her er notatene fra forrige trening - de skal jeg ta frem igjen i kveld.. kanskje ikke så vanskelig å skjønne hvorfor jeg må "føre inn" det jeg har skrevet etter hver økt..? ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar