”Trent for å prestere i skyting"

Snakker om sola, så skinnern! Satt og bladde i websidene til "idrettscoaching.com" og titta litt på kurs som Anne Grethe holder. Har veldig lyst til å delta på noe slikt for å få enda mer inspirasjon og treningsgiv til banesesongen sammen med andre. Og i dag fikk jeg plutselig vite at Østfold Skyttersamlag inviterer til et prøveprosjekt i mentalt trening - et kurs som Anne Grethe arrangerer!

Utdrag fra mail:

Østfold skyttersamlag har gleden av å invitere Østfold skyttere til et prøveprosjekt i mentalt trening (skytetrening). Kurset blir for juniorskyttere og eldre og ”første mann til mølla” gjelder. (fra 16 år til … år)

Vi kan ta imot maks 20 skyttere på kurset. Dersom det blir stor pågang vil det bli arrangert flere kurs.

Målet med kurset er at de skyttere som ønsker det skal kunne heve nivået og som har ambisjoner om å kjempe i toppen på blant annet Landsskytterstevnet m.m.

Kursleder er Anne Grethe Jeppesen. Hun er tidligere toppidrettsutøver og har vært landslagstrener og personlig trener for flere norske OL-deltakere.

Kursdatoer:
8. mai 18:00-21:00
22. mai 18:00-21:00
29. mai 18:00-21:00
5. juni 18:00-21:00

Sted: Eidsbergs skytebane

Med 20 skyttere på kurset, må hver person betale mellom 1000,- og 1500,-.
Samlaget prøver å få inn noe sponsorpenger, så denne prisen kan bli forandret.
Samlaget sender innbetalingsnota til deltakerne i ettertid.

Ha med skrivesaker og skytterutstyr på kursdagene da det er lagt opp til noe skyting ute.

Siden det er førstemann til mølla, så meldte jeg meg på med en eneste gang - på tross av at jeg ikke har mulighet til å delta 8. mai pga ferietur. Det er heller ikke akkurat optimalt kjøremessig, da det tar en time fra Oslo til Eidsberg og jeg jobber på Fornebu (og må ta bussen tilbake til leiligheten før jeg kan dra). Men jeg krysser fingrene for at det går i orden og at jeg kan ta litt kortere tirsdager og heller jobbe det inn ellers i uka. For det er det virkelig verdt!


Jeg anbefaler alle som har lyst til å lære mer om skyting, og ikke minst om det å prestere under press å melde seg på kurset. Dette vet jeg blir noen morsomme og lærerike kurskvelder - mye for penga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar