6. august 2012 - Hjemmetrening med Scatten

I kveld tok jeg frem Scatten for å jobbe mer med avspenning og ro i spesielt når det gjelde avtrekket. Som vanlig begynte jeg på kne, og etter noen "innskytingsskudd" begynte det å flyte veldig bra :) Var nøye på å drille triggerne og spesielt avtrekk, avtrekk, avtrekk!! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - du kan ikke "lure" deg til gode skudd på Scatten, og godt er det! Derfor var det ekstra bra å se at også skjermen viste gode skudd!

Kne :)

På stå var de mer tricky i begynnelsen på grunn av høyrebeinet som jeg hadde slitt med på Dokka.. Det virker som om det pluselig har blitt litt overarbeidet og ikke vil slappe av naturlig.. Prøvde å jobbe en del med beinplasseringen og det hjalp etterhvert litt.. Jobbet også videre med å spenne av godt i kroppen siden jeg også hadde merket på stevnene at jeg nå hadde begynt å "reagere" litt på spesielt avtrekket.. litt rykninger i kroppen osv. Så nå skulle dette bort!

Og etterhvert begynte det virkelig å løsne også her. Jeg begynte å tro på skytingen og var tøff på avtrekket samtidig som jeg var avspent. Det var ålreit! :)

Stående, uten justering inn til blinken - veldig nais!!
Imorgen drar jeg videre til Degernes for å ta finpussen før LS. Det blir lett innskyting av feltbørsa, og trening på spesielt grunnlag og generelt 25-skudden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar