I avisen! :)

Jeg er litt på dette med å feire seg selv når det går bra. Jeg har ikke vært så flink til dette før, og blitt fortalt at dette bør jeg gjøre.. Av erfaring vet man ikke alltid når man har muligheten til å juble igjen - og når man bruker mye tid på en hobby så er det jo gøy når man får det til! Så da feirer jeg litt igjen med å vise en "god gammeldags artikkel" som stod på trykk fredag i Rakkestad Avis. Jeg er jo medlem i Degernes Skytterlag i DFS-sammenheng, som holder til i Rakkestad Kommune. Det er jo derfor veldig hyggelig at man blir husket på selv om presatsjonene ble gjort i NSF-sammenheng og som representant for Kisen MSL.


Et lite utdrag fra artikkelen - kan ikke la være å nevne Team Kisen som en viktig faktor for at det har gått bra denne vinteren :)

Dette er jo også en inspirasjon videre nå som banesesongen begynner igjen i slutten av april. Nå har også 6,5en funnet veien til leiligheten igjen. Den trenger en skikkelig god puss, og etterhvert må jeg få ladet noen skreddersydde skudd også. Imellomtiden får jeg bruke noen kjøpeskudd som jeg har liggende til trening. En spennende tid i vente med andre ord! :)


Til slutt vil jeg ønske alle skyttere og andre
som leser om mine erfaringer en

RIKTIG GOD PÅSKE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar