Trening og stæsj - eller treningsstæsj om du vil!

Nå begynner søen å smelte bort for alvor - så da kan jeg ikke tenke meg en bedre ide enn å kjøpe seg nye ski?
Jepp - jeg sa jo at jeg skulle feire mine to mil på ski og at skisesongen er (så godt som) over med et par nye ski - og det gjorde jeg. Så nå går jeg neste sesong i møte med spenn i skia og sort såle. Det skal bli skikkelig stas. Da blir det å terpe videre på teknikken!

I tillegg var jeg på vareprøvesalget til Kari Traa! Nå som veien begynner å bli fri før snø, kan jeg knyte på meg joggeskoa igjen og løpe ute. Men det er alltid digg med litt fresht treningstøy - det hjelper på motivasjonen - og for et kupp jeg gjorde på vareprøvesalget:


Digg Butterfly-singlet, signalgul og kul treningstrøye, retro-nice ullgenser, nydelig powerrosa treningsgenser, skittøff treningsjakke med perfekt passform og et snærtent pannebånd (4 free!) – Alt for 700kr!

Så nå er jeg virkelig klar for å trene! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar