13. april 2010 - superservice fra Jan Brekke!

Jeg har tydeligvis vært litt i NM- og jobbtåka, for idag ved en tilfeldighet fant jeg ut at jeg fikk skytterbrilleglasset i posten allerede på lørdag!! O.k. nå var jeg jo ikke hjemme i helgen, men jeg har ingen bra unnskyldning for å ikke legge merke til posten på mandagen.. Men uansett må jeg berømme Jan Brekke for ekstremt hurtig levering!! Så nå klør det i fingrene mine etter å montere glasset og prøve brillene.. Men siden jeg sendte alt utstyret med mamma og pappa på søndag, så må jeg smøre meg med tålmodighet litt til. Kult er det uansett at jeg får testet de på to banestevner til helgen - HURRA! ;o)


Der ligger det lille vidundunderet. "Prøvde" glasset ved å holde det foran høyreøyet, og det ser meeeget bra ut!

Nå mangler jeg "bare" en ny skytterdress - sponsing anyone, hehe??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar