Ny skytterdress - fargevalgets kvaler!

Mål er nå tatt til min nye ABS air-X skytterdress! Og som den grafisk designeren jeg er, så vil ha ha kontroll på hvordan fargene skal fordeles på dressen. Christine Landrø Lind var veldig snill som sendte meg hennes ferdige opptegna skytterjakke i photoshop a la "fyll-inn-fargene-selv". Da er fargevalget tatt etter nesten en hel helg med justeringer frem og tilbake:


Slik ser den ut! Håper den blir bra "i virkeligheten" også! Passformen er jeg ikke bekymret for..


Min første ABS X-act dress var også i rødt, svart og hvitt (litt blasse farger på dette bildet).. og da gikk det jo veldig bra ;o)

Jeg blir også den første i personen som får denne modellen i canvas istedetfor
evotex (et slags "plastikkstoff" som ikke absorberer fukt). Grunnen til at jeg heller vil ha i canvas er fordi jeg ikke vil at dressen skal sitte så stramt på, og fordi jeg har vært superfornøyd med canvas på de to andre X-actdressene jeg har hatt..

4 kommentarer:

  1. Synes du skal ta den så lys som mulig og med blått i stedefor rødt ;)

    SvarSlett
  2. Nja, hadde vel egentlig lyst på lilla som jeg har nå, men det tilbyr de ikke lenger! Tenkte også at det ikke var så smart å ta den så lys siden den holder seg bedre da..

    Vanskelige greier detta her altså!

    SvarSlett
  3. Ja, men den lyse kanvasen har lett for å være stivere :)

    SvarSlett
  4. Før var den lyse stivere ja - but not anymore - nå er de like stive! Fantastisk hvordan teknikken utvikler seg ;o)

    Nå som dressen har fått "sunket inn" så merker jeg at jeg tok det rette valget. Så nå gleder jeg meg bare storveis til den ankommer!

    SvarSlett