Bilder fra NRK.. ;o) Landsskytterstevnet i Elverum

Venner og bekjente fortalte meg at NRK tydeligvis hadde filmet skuddkofferten min og diskutert det som står skrevet inni: "Riktig skive, rett børse"..

Og så nysgjerrig som jeg er, så måtte jeg sjekke ut dette på NRKs web-TV.. Og sannelig min hatt hadde de ikke rett! For å oppklare sakens kjerne vil gjerne understreke at "rett børse" ikke betyr det å velge riktig børse, men heller at jeg skal passe på å ikke skakke på børsa.. Men dette er en veeeldig gammel huskelapp, så det med "rett børse" har ikke så høy viktighetsgrad lenger - men "rett skive" derimot, den trenger jeg fortsatt! ;o)

Morro var det lell at logoen min var så tydelig bakpå jakka.. hmm, lurer på hvordan det er å trykke på evotex-materialet..?


Alle skytterne i lag nr 91 - meg på skive nr 3.. (stillbilde hentet fra NRK web-TV)



Oversikt over banen - hele meg ligger til venstre i bildet.. (stillbilde hentet fra NRK web-TV)



"Riktig skive, rett børse.." (stillbilde hentet fra NRK web-TV)


Ryggen min med logoen på ;o) (stillbilde hentet fra NRK web-TV)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar