5. oktober 2010 - den som venter på noe godt..

..venter forgjeves?

I hvert fall når det gjelder den nye skytterdressen min! Jeg bestilte den i slutten av april, og fikk den i begynnelsen av juli. Desverre passet den ikke, så den ble sendt tilbake for omsying.

Imellomtiden har det vært ferie og LS, men når oktober begynte å nærme seg så lurte jeg mer og mer hvor det ble av dressen.. Og i dag fikk jeg vite hva som hadde skjedd - den hadde blitt borte!
Min dress og en annen skytters bukse hadde rett og slett forsvunnet i det de hadde passert norskegrensen. Og ikke før nå hadde de greid å spore opp klærne. Siste gangen de bruker det fraktfirmaet! Snakker om uflaks!! Bajs bajs bajs!

Så forhåpentligvis kommer dressen frem til Tjekkia før denne uken er omme, slik at de kan kjøre på å få den ferdig for nå har jeg allerede startet innendørstreningen. Føler jeg havner en del på etterskudd med all denne uflaksen rundt klærne, og krysser nå fingre og tær for at den sitter som et skudd når jeg får den tilbake!


Så da håper jeg at jeg om ikke så altfor lenge kan lage et nytt blogginnlegg med overskriften: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Imellomtiden et bilde av dressen sist gang jeg så den:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar