Ting tar tid..

"Ting tar tid" har vært mitt lille motto det siste året når det kommer til skytinga. Nå ser det visst ut som om det må bli mitt nye motto angående ankelen min også! Tråkket over for nesten 1,5 uke siden, og det er fortsatt ikke så mye bedre. Nå har hevelsen gått fra høyresiden (høyre fot) og fram. Så det å skulle sitte på foten med pølla under er fortsatt ganske så uaktuelt. Har begynt å gå med støttebånd på heltid, så får vi se om hevelsen kan begynne å gå ned snart! Er så typisk min uflaks - det var liksom denne høsten jeg skulle legge ned masse arbeid i knestillingen og ikke minst skulle jeg "skyte inn" dressen. Dressen har jeg imidlertid ikke hørt noe om enda.. frustrerende ja..

Nei, snakker om dårlig oppladning! Nå synes jeg det er nok av all denne uflaksen!

I kveld skal jeg i hvert fall prøve å se om jeg kan få trent litt stående med Scatt´en. Bedre enn ingenting i hvert fall. Så får jeg bare krysse fingra for at jeg kan delta på 15-meterstevnet i Svinndal til lørdag og at dressen passer når jeg endelig får den en eller annen gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar