Grafisk designer søker jobb!


Jeg er på jakt etter ny jobb! Hvis du trenger en faglig dyktig, utadvendt, kreativ og målrettet grafisk designer - eller vet om noen som trenger en - så er det bare å ta kontakt på marenhei(a)yahoo.no! Ta gjerne en titt på min portfolio for å se hva jeg kan: marenhei.blogspot.no/


Jeg er også freelance grafisk designer og tar på meg enkeltoppdrag eller jeg kan leies inn for prosjekt/engasjement.

Jeg er utdannet fra Westerdals School of Communication, og har seks års erfaring som designer. Det jeg kan hjelpe deg med er: logo/profiler, annonser både på web og i trykksaker, messematriell, sjokkselgere, DMer/brosjyrer, plakatdesign, invitasjoner, bilderedigering, magasin-layout, bok-oppsett, bildekor, skilt/bannere, profileringsartikler, ikoner/infografikk, designelementer/designoppsett til websider eller facebook-sider.


Ikke nøl med å ta kontakt hvis du lurer på noe, vil ta en uforpliktende prat eller har en jobb du trenger å få gjort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar