NM 10-meter luftrifle

For dere som ikke fikk med dere NM på tv - her har dere muligheten:


NM 10 meter luftrifle from Injection on Vimeo.

Mandag 5. mai kl 22:30 ble sammendraget fra NM i 10-meter luftrifle vist på TV2 Sportskanalen. Dette var et historisk TV-øyeblikk for Norges Skytterforbund. Tenk at internasjonalt er dette en av verdens fem største idretter, hvor det i OL i London deltok ca 50 nasjoner i denne øvelsen! Det er klart at det finnes folk der ute i Norges langstrakte land som synes skyting er underholdende.

25 minutter går fort - spesielt siden det er mye som skal forklares og vises slik at de som ikke har erfaring med sporten skal skjønne utfordringene og det høye nivået som er på de norske skytterne. Men jeg synes Simon gjorde en flott jobb som kommentator med tanke på hvor lite som faktisk ble vist fra hver finale! Selv synes jeg det er forferdelig pinlig å se meg selv på TV, men det var jeg forsåvidt mentalt forberedt på. Jeg ser allerede ting jeg ville gjort bedre om jeg får mulighet igjen, for å si det sånn. Men tusen takk for alle gode ord som dere har sendt min vei - det setter jeg stor pris på!


Det viktigste er uansett at folk forhåpentligvis har fått et bra inntrykk av sporten og at det ikke blir siste gang vi får se luftskyting på TV :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar