En veldig bra helg!

Denne helgen har igrunn vært veldig fin! På lørdag sov jeg lenge og dertter tok jeg turen ned på fitness express for å gjennomføre en langkjøringsøkt. Det ble 8 km jogging, og 1,5 km oppvarming/nedtrapping, pluss litt styrke helt til slutt. Skikkelig digg å vite at kroppen nå faktisk tåler litt lengre langkjøring uten at jeg får vondt i knærne og ryggen - og uten at jeg får hold. Dette lover godt for gjennomføring av 10km løp ;o)

På søndag sov jeg også lenge - godt for kopp og sjel! Etter en god morgen det ble det en tur opp i Tryvann sammen med HJ for å teste ut slalomskia for første gang denne vinteren. I motsetning til i fjor har det jo ikke akkurat vært bra forhold i bakkene rundt om kring. Var litt redd for at det ville være ganske isete i bakken, men det gikk igrunn greit. Var skikkelig deilig å komme ut og "bruke" vinteren til noe igjen - og ikke minst var det skikkelig digg med frisk luft! Vi hadde aldri vært i bakkene på Tryvann før - litt "skammelig" siden vi bor i Oslo - så det var på tide. Det er jo ikke så stort der, men ikke dumt å ta et par timer hvis det kribler litt i slalombeina slik som det har gjort for meg en stund nå.


Fornøyd ja!

Imorgen er det igjen hverdag, og skytetrening - det skal bli gøy! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar