12. mai 2010 - Litt hjemmetrening med Scatt´en..

På grunn av mye jobbing mandag og tirsdag, ble det ikke noe trening med Scatt´en før idag. Ble ikke lange økten, men synes det var viktig å få til litt ståendetrening før stevnet imorra.

Brukte en del tid på plassering og vinkel på høyrebeinet siden det er det som har vært hovedproblemet de siste to mnd. Etter det hadde jeg fokus på avspenning i hofta, venstre skulder/arm og høyre skulder. Når jeg drar ut går alle skudda til venstre og det kan antyde at jeg da møter med skulderen.. etterhvert som jeg fikk en god nullstilling hadde jeg etterhvert nesten bare fokus på en avlsppet høyreskulder. Det fungerte egentlig bedre og bedre etterhvert..

Merker jeg er på vei tilbake til den "gamle" ståendestillingen min igjen, og tror det kan gjøre godt. Men skulle gjerne ha trent på den enda litt mer før morgendagen. Kjenner at det ligger en usikkerhet i kroppen når det gjelder stående, og det er ikke noe godt utgangspunkt. På slutten av innendørssesongen hadde jeg faktisk begynt å bygge meg en god selvsikkerhet på stående, og det gav resultater. Nå føler jeg det er på vei den andre veien, og trenger mye støtte og trening for å motvirke det. Poengfokuset har nok ødelagt mye, og derfor er det viktig at jeg nå finner meg gode arbeidoppgaver på stående og liggende som fungerer og gir meg selvtillit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar