17. juni 2011 - Hjemmetrening

Så fikk jeg tatt en treningsøkt med Scatten sånn på tampen av dagen. Veldig lærerikt å prøve skytesimulatoren igjen, for avtrekk er noe finurlige greier..

Ikke overraskende så avslørte treningen at avtrekket definitivt kan forbedres. Og hvis jeg i tillegg kan få på plass en knestilling jeg faktisk stoler helt og fullt på i løpet av året så er det bra med potensiale. Uansett var det godt å få til denne økten før morgendagen, selv om ikke dette garanterer mirakler ;o) Forhåpentligvis kan det gi meg litt mer ro i sjelen og selvtillit.

Siden jeg må stille stativet opp og ned for å justere fra kne til stående, så valgte jeg heller å tørrtrene på stående. Da sparte jeg tid, samtidig som jeg heller kunne ha fokus på ro i kroppen og godt avtrekk - ikke poengsum.

På kne var det mye bra - spesielt avslutningen likte jeg godt. Så nå håper jeg på en relativt god natts søvn, og en joggetur før jeg skal skyte Viken II. Skudda er alle sammen prøvd i løpet, magasinene ladd opp, sluttstykket er renset og smurt, og utstyret er pakket og klart. Uansett hva som skjer så går jeg inn på den banen for å gjøre mitt aller beste! Jeg trenger definitivt erfaringen med nerver nå som LS nærmer seg med stormskritt..


De 10 siste klikka på kne..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar