16. februar 2010 - på besøk hos OØMSL

Idag tok jeg turen bort til Oslo Østre Miniatyrskytterlag for å levere innmeldingslappen, så nå er jeg faktisk medlem! De arrangerte 10m-stevne, og det var veldig artig å se storskyttere som Gyda Ellefsplass Olssen, Vebjørn Berg og Ole Kristian Bryhn i aksjon på banen. Jeg fikk også pratet litt med forskjellige folk og fikk litt informasjon om både trening, våpen og NM!

Det er veldig på tide at jeg endelig har funnet et lag jeg kan trene hos/med, som er kun 10 minutter unna der jeg bor, og som ikke minst gir meg muligheten til å delta på Norgesmesterskap 15m, i Gjøvik Olympiske Fjellhall 11. april! OØMSL er kjent for sine ekstremt gode miniatyrskyttere, så det blir nok en litt "uvant" situasjon for meg - men det er jo blant annet det som er så artig også!
Alle var så utrolig hyggelige idag, så jeg gleder meg masse til første trening tirsdag 23 februar om en uke ;o)

For mer informasjon om Oslo Østre Miniatyrskytterlag besøk deres sider på http://www.oslomsl.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar