Savner børsa og utstyret mitt..

Etter skytemaratonet denne uken, kjente jeg at jeg var veldig sliten i både kropp, hode og øyne. Defor når jeg skulle inn til Oslo igjen etter skytingen i Aas, så tenkte jeg at det var like greit å la utstyret være igjen hjemme.. Men allerede fredag begynte det å klø i fingrene.. Hu og hei, trodde ikke det kom til å skje! Har bare så ille lyst til å trene mer stående og kne på "hvit" skive og på Scatt´n nå som jeg er så godt i gang. Det er jo kjempemorro, og jeg har bare lyst til å skyte mer og mer. Uansett er jeg veldig glad for at jeg har fått mulighet til å skyte så mye som jeg har gjort den siste stunden. Til mandag er det i hvert fall igjen klart for 3-dagers skyting - Holstadcupen, trening på 15m i Degernes og stevne i Råde..

..så gjenstår det å se om jeg kanskje kan få "haik" til Norgesmesterskapet i 15m den 9. - 11- april i Gjøvik Olympiske Fjellhall.. *krysser fingre og tær*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar