1. plass i Spydeberg!

Hurra - jeg vant til slutt februarstevnet i Spydeberg med 346 poeng! Puh, nå er jeg veldig glad :o) Dette er veldig stas, og det var ekstra spennende siden jeg ikke visste noe om hvordan jeg lå an før de offisielle resultatene ble postet i går kveld. Fra før av var jeg jo veldig fornøyd med både gjennomføringen og sluttsummen på tirsdag, og det og til slutt vinne stevnet ser jeg på som en skikkelig bonus!

Det er rart og tenkte tilbake på hvor mye jeg slet for tre år siden. Og selv da jeg bestemte meg for å gjøre noe med det, så hadde jeg aldri trodd at jeg ville ha muligheten til å kjempe i toppen av resultatlistene. Alt er mulig så lenge man har tålmodighet, er nysgjerrig og egasjert - det er sikkert og visst :)

Dette bildet ble tatt rett etter at jeg hadde fått anvist 346 poeng. Nyyyydelig bilde gitt - rød i ansiktet, briller og luggen stappa ned i lua - men fornøyd da! (foto "lånt" fra Spydeberg sk.l)


Les mer og se resultater fra Spydeberg
HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar