3. februar 2012 - Pakke i posten!

Må si jeg ble lang i maska da jeg fikk en sms fra Posten i dag hvor det stod at jeg kunne hente en pakke fra Dagfinrud! For en ekspresslevering! Så da måtte jeg rekke å hente den før posten stengte.

Jeg rev opp esken som en liten unge på julaften, men gleden ble fort snudd til frustrasjon da jeg så pølla - jeg hadde fått den med 12,5 i diameter, og jeg skulle jo ha den med 14,5! Kriiiise! Først lurte jeg på om de hadde pakket feil, men nei, dette her var helt og fullt MIN EGEN SKYLD. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg klarte å bestille feil, for hvis det var EN ting jeg skulle ha så var det det en ny pølle med den største omkretsen. Jeg husker jeg til og med sjekket det flere ganger.. Hvis jeg skal "forsvare" meg litt så var det en utfordring at bildet av pøllene var like på begge størrelsene (untatt farge) i nettbutikken. Den pølla jeg vil ha er mer feit enn den vanlige, så de ser ikke like ut. Men det la jeg merke til lenge før jeg begynte å legge noe som helst til i "handlekurven" min.


Huff, nei det var mildt sagt no skikkelig skit at jeg klarte å bestille feil. Nå må jeg rett og slett pakke den ned igjen, sende den tilbake på egen regning (bajsbajsbajs) og krysse alt jeg eier og har for at jeg kan hente den riktige størrelsen på posten senest tirsdag.

Men igjen må jeg understreke at Dagfinruds superhurtige forsendelse imponerte meg stort! Det er sørvis det! Så kanskje jeg nå klarer å få det til riktig på det andre forsøket..

I morgen krysser jeg også fingrene for at jeg finner en trivelig skomaker som har tid til å fikse skulderlappen min på jakka. For jeg har hverken tid eller spesielt lyst til å levere den fra meg. Får håpe det er noen som tar utfordringen på strak arm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar