Treningsdagbok for skyttere!

Jeg har litt nå og da ymtet litt rundt et prosjekt jeg har fått muligheten til å være med på sammen med Anne Grethe Jeppesen. Som mange vet, så er jeg grafisk designer i tillegg til at jeg har skyting som hobby. Men nå kan jeg vise alle sammen hva vi har holdt på med: en treningsdagbok for skyttere! :)


Det finnes jo noen få dagbøker der ute fra før av, men vi ønsket å lage en ny variant for å møte behovet til nåtidens skyttere - og ikke minst - vi ønsket å lage en bok som man får lyst til å bruke - en bok som er oversiktig, praktisk og som inspirerer skyttere i alle aldre og på alle nivåer!

Jeg er kjempetakknemlig for at jeg fikk muligheten til å være med på dette prosjektet. Å jobbe med Anne Grethe gir meg energi og inspirerer meg til å jobbe frem et best mulig resultat. Det har blitt mange timer, men det har vært utrolig gøy og lærerikt.
Og ikke minst - vi er begge veldig fornøyde med slik treningsdagboken for skyttere har blitt!

Anne Grethe Jeppesen beskriver boken slik:

Treningsdagbok for skyttere.
Endelig er den nye treningsdagboken ferdig!
- Du kan nå holde oversikt over hva du skal trene, hvorfor og hvordan.
- Du blir effektivt holdt fast i treningsoppgavene og minnet på målet!
- Du kan starte å registrere treningen din fra i dag.
- Du finner 52 ukerapporter og 12 månedsstatistikker.
- Det er egne sider med henblikk på å skape motivasjon og lyst i trenignsarbeidet!
- Bakerst i boken finner du statistikk og resultatsider som sammenfatter det du har gjennomført! 

Boken er et nyttig verktøy for deg som vil videre. Den hjelper deg å skape struktur, uansett om du har mye tid eller lite tid til trening.



Boken er lagt opp visuelt, slik at du skal få lyst til å bruke den! Den er praktisk ved at den kan brettes. Fargesystemet gjør også at du lett finner frem til de forskjellige avdelingene i boken. 


Boken er dato uavhengig dvs at du kan starte med boken når det måtte passe. Det betyr også at du kan ta pauser og fortsette der du slapp... 

 

Boken utfordrer ditt tankesett og skal få deg til å reflektere over treninger og konkurranser. Den skal holde deg fast i arbeidsoppgaver og minne deg på hva du skal trene på!


 
Send en mail til post@stenvaag.no eller gå til webshop på www.stenvaag.no for bestilling.
Boken koster 320 kr - er verdt hver krone og passer for alle som vil treffe blink! ;)


Jeg anbefaler virkelig alle å ha denne som sin treningskompis! Selv har jeg erfart at man husker mye bedre og setter ting i system når man noterer ned det man finner ut av - både på trening og under konkurranser. Man trenger heller ikke skrive mye - bare det viktigste - det som har noe å si - det du skal jobbe med eller tenke på når du skyter. 


Fordelen med å ha en bok som er utarbeidet spesifikt for skyttere er at du kan bli påminnet (eller kanskje lærer noe nytt) om ting du bør trene/huske på når du skyter. Du finner også motivasjonssider og tips til øvelser, evalueringer og testskjema. Dette er din personlige bok, din venn og sekretær som har fullstendig oversikt og orden.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar