16. november 2011 - status..

Da ble det ingen Scatt-trening på meg i kveld allikevel. Rakk rett og slett ikke mer! Og i tillegg merker jeg at jeg nå faktisk er litt lei. Ikke fordi det ikke gikk så bra igår, men fordi jeg rett og slett er sliten og stiv i skuldrene etter mye jobbing den siste tiden.

Jeg må bare innrømme at jeg ikke er en mengdeskytter. Jeg koser meg mest med hobbyen min når det er en hobby og ikke en "hverdagsjobb". Nå savner jeg også veldig regelmessig fysisk trening - en gang i uka de siste to ukene er altfor altfor altfor lite! Hvis jeg skal fungere best mulig må jeg ha litt av alt. Utholdenhet er tross alt veldig viktig i skytesammenheng.


Innendørssesongen er min absolutte favoritt, men det er så synd at den er så kort i DFS-sammenheng. Det blir fort heseblesende hvis man skal få meg seg litt.. Og imorgen skal jeg altså skyte den innledende delen av Viken II. Ikke det beste tidspunktet for min del nå, og tanken slo meg at jeg heller burde droppe det hvis ikke motivasjonen er der. Eller så kan jeg ta det som en trening på ekstra spenning i kroppen, og det må bare gå som det går. Jeg har valgt det siste alternativet, så får vi se hvordan det går.

Er i hvert fall glad for at jeg har fri helgen 25-27, så blir jeg nok litt mer klar for Oslo Open og de resterende stevnene. Scatten skal frem! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar