14. november 2011 - Trening på Oslo Østre



Trente på Oslo Østre i dag. Skjøt 5 + 20 skudd stående. Fikk 49 + 199 poeng og da var det nok trening for kvelden. Må jo gi seg på topp..

Neida.. det er jo ikke sånn man blir god! (Hehe, Møllers-reklama?)
Jeg skjøt 20 skudd etter det på kne og fikk 199 poeng på de. Gjennomførelsen av arbeidsoppgavene og kontrollen var veldig bra i begge stillingene. Jeg hadde masse selvtillit, var på og avtrekket var bra!

Videre ville jeg "utfordre" meg selv og skyte annenhver gang kne og stående. Jeg skyter bra når jeg står/sitter lenge i en stilling og fokuserer. Derfor er det på høy tid å trene på stillingsskifte - og det så jeg jo da at jeg har behov for. Denne skytingen gikk ikke så veldig bra - kan ha var de allerede mange skudda jeg hadde skutt, i tillegg til en lang dag på jobb osv.. Jeje, skal ikke skylde på masse ting og tang. Tror det uansett var bra at jeg pusha meg selv litt ekstra i kveld - det må jeg for å takle alle salgs sammenhenger osv. Gleder meg i hvert fall til å jobbe mer med stillingsskifte videre - det blir bra for å få inn stevne-feelingen.

Imorgen er det nytt stevne, nye muligheter i Aas. Det skal bli spennende! Skyteuka er i hvert fall igang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar