21. november 2011 - Trening på Oslo Østre

I kveld var det trening på Oslo Østre. Var litt trøtt, men rakk heldigvis en liten power nap før jeg dro opp. Da hadde jeg plutselig mer energi også, og hadde lyst til å skyte.

På kne gikk det egentlig veldig veldig veldig bra i kveld. Jeg var nøye med nullpunktet, nøye med plasseringen av remma og nøye med avspenning og avtrekk. Det ble mange og bra tiere - veldig gøy!


Kneserier - 150 og 100, med god kontroll :o)

På stående var målet å være skjerpet - hard på avtrekkeren og tørre å skyte godt. Jeg var flink på mange av skudda, men det var liksom alltid ett som ikke var like bra. Ble mange 49-serier og noen 48-serier.. nesten nesten..Målet er å holde til 50-serier - tåle presset - for da er det større sjangs for å skyte godt på stevner også. Ikke det at jeg er opptatt av poengsummer, men det henger jo ofte sammen med nervøsiteten min. Jeg er flink med arbeidsoppgavene mine på kne, og antakelig fordi de er tydelige og superviktige. Sluntrer jeg unna, så blir det ikke poeng!

På stående er arbeidsoppgavene litt forskjellige og ikke så klare som jeg kunne ønske. Jeg jobber fortsatt med å finne de beste. I tillegg har jeg en puls som kommer fra et eller annet sted.. tror kanskje det er venstrearmen. Da kan skudda fort "fyke avgårde".. Derfor flyttet jeg plasseringen av børsa på håndflaten, men mot høyre - dvs at tygden fra våpenet går mer rett gjennom hånden enn før. Dette hjalp litt, så jeg håper dette blir enda bedre med mer trening og tid.

Alt i alt, en veldig bra treningsøkt vil jeg si! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar