28. november 2011 - Trening hos Oslo Østre

Jeg hadde en del å gjøre på jobb, så jeg hadde ikke mulighet til å være oppe på Oslo Østre før klokka 7. Vanligvis er det da klasseskytterne skal begynne sin trening, men det har vært lite folk denne høsten. Og i dag var det færre enn noen gang. Egentlig var de som var det nesten ferdige med sin trening. Jeg valgte allikevel å kle på meg og skyte - det kunne jo komme noen flere.. Det kom aldri noen flere. Jeg prøvde allikevel å tenke på arbeidsoppgaver, men det ble for stressende å ikke vite hvor mye lånt tid man hadde igjen. Hodet var ikke på riktig plass. Kne var merkelig for jeg fant ikke stillingen helt. Klarte å slippe opp innimellom, men det var ikke som på forrige trening. Det hjalp mye da jeg skjøt uten åpen skjerm, så det lover jo godt!

Stående var bra på førsten, men etterhvert som tidspresset meldte seg så forsvant fokuset. Jaja, sånn kan det gikk. Nå vet jeg i hvertfall sikkert og visst at det ikke er noe poeng å komme klokken 7 - det er kun klokken 6 som gjelder fra nå av!


Dette var dagens beste: fin samling på sju ståendeskudd!

Jeg fikk også vite at Oslo Østre miniatyrskytterlag må trekke sitt lag fra Akershusserien i år. Det siste halve året er det mange som har flyttet og de gjenværende skytterne må selvfølgelig prioritere skole og kvalifiseringsskytinger. Dette er selvfølgelig veldig trist for meg å høre, for det var knall å være med den forrige runden - som også ble toppet med laggull i både 1. og 2. divisjon. Jaja, jeg skal nok klare å holde meg ganske så travel lell..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar