Stevneoversikt

Nå har jeg meldt meg på til det som egentlig føles som en haug med 15-meterstevner. Jeg liker igrunn innendørssesongen fordi det er mange som arrangerer stevner midt i uka på kveldene - og da går ofte helga fri - en vinnvinn-situasjon.

Her er min foreløpige liste:
Fredrikstad lørdag 5. november kl 13:40 skive 1 (ferdig skutt)
Degernes & Halden fredag 11. og lørdag 12. november (ferdig skutt)
Aas tirsdag 15. november kl 20:00 skive ? (ferdig skutt)

Frogn & Drøbak onsdag 16. november kl 21:00 skive 1 (ferdig - ikke skutt)

Viken II (Oslo Ø) torsdag 17. november kl 20:25 skive 1 (ferdig skutt)
Viken II (Oslo Ø) lagskyting søndag 20. november kl 09:00 (ferdig skutt)
Viken II (Oslo Ø) finale søndag 20. november kl 14:30 (ferdig skutt)
Spydeberg tirsdag 22. november kl 20:25 skive 1
Oslo Østre onsdag 23. november kl 20:00 skive 4 (skal på teater istedet)
Sarpsborg fredag 25. november kl 19:50 skive 1 (rekker ikke)
Oslo Østre torsdag 1. desember kl 19:55 skive 15
Oslo Open lørdag 3. desember kl 12:30 skive 11
Kringsjåstevnet lørdag 3. desember kl 15:00 skive 2
Samlagsmesterskap Fredrikstad lørdag 10. desember kl 13:30 skive ?


Helgen 26. og 27. november er det også etpar stevner til, men da er jeg opptatt med andre ting. Kan jo være lurt med en liten pause i slutten av den uka også ;o)

Et sted må jeg skrive opp kaoset! Jeg savner en funksjon hos pamelding.net hvor du kunne gått inn på din konto og fått oversikt over stevner du har meldt deg på til. Ofte melder man seg på veldig lenge i forveien til stevnene, og det kan da være veldig lett å glemme det når dagen omsider er der. Kanskje det også ville minske frafallet litt hvis folk fikk en påminnelsesmail dagen før de skal skyte? Jeg ser at skytestevne.no har den funksjonen. Bare et innspill..

By the way. Jeg er på et blogginnlegg til Get Inspired - les det her.
Jeg er stor fan av deres anti-shake-treningsbukser, og når de ba om egne brukererfaringer så tenkte jeg at jeg skulle spre det glade budskap ;o) Synes ikke det er feil å si ifra når man er fornøyd med noe - er mange nok som kun ytrer seg når de skal klage på noe..

Lørdag er det tid for årets første ordentlige 15-meterstevne - det skal bli spanande!

NB: i ettertid så jeg at jeg faktisk allerede er opptatt onsdag 23. november - da skal jeg på "Rockeulven" på Nationalteatheret. Så da må jeg desverre droppe onsdagsserien - veldig synd, for det er kjempebra trening, og jeg hadde lyst til å ta revansj.. Men "Rockeulven" har vært en av mine store barndomsfavoritter, så det kan jeg ikke gå glipp av! Blir jo stas det og! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar