27. mai 2012 - Sånn går no dagan i sola..

Det har vært - og fortsatt er - en strålende fin pinsehelg! Sydenfølelsen planta seg godt i kroppen allerede på onsdag og da fredagen kom var varmen på topp. Samtidig blir kroppen veldig slapp og hodet tar ferie. Tanken om å ta på seg skytterundertøy og tykk canvas/skinn-dress fra topp til tå fristet ikke. Derfor gikk det som det måtte gå - jeg byttet børsa mot sol og strand ;) For hvor ofte er det egentlig sydenstemning i Norge? Færre dager enn det er stevner i året! Jeg kjenner i hvert fall at dette var noe jeg virkelig trengte - at det har gjort godt for kropp og sjel..

Årets første bad i Bogstadvannet :)

"Strandliv" på deilig grønt gress..

I morgen er det "heldigvis" meldt litt lavere temperaturer, og da skal jeg skyte i Askim og Spydeberg. Jeg er vel ikke akkurat overtrent, og spesielt med tanke på den nye liggendestillingen. Men jeg må bare ta det som en trening og så skal jeg ha det gøy - ferdig med den saken! ;)

I kveld er det også litt kjøligere i lufta, så jeg skal spenne på meg utstyr og børse og ta en liten tørrtreningsøkt for å få litt feelingen. Det er fortsatt varmt nok i leiligheten, men med vifta på og sola "nede" skal det gå greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar