Patronkofferten..

..nå også med innsiden oppdatert!!

Jeg har ikke helt følt at det som har stått på innsiden av patronkofferten har vært riktig i forhold til hva jeg nå har fokus på av triggere/arbeidsoppgaver. Men samtidig har jeg ikke helt spikret hva det er jeg vil ha som faste triggere videre - until now ;) Det slo meg etter tørrtreningen at jeg nå kan stå for triggerne grep - avspenning - tøff. Jeg jobbet litt med disse orda ikveld fordi jeg fant stillingene veldig raskt og bra - både på liggende og kne med de nye justeringene. Så nå gleder jeg meg til å teste det ut imorra!

Grep - Avspenning - Tøff - Smilefjæææs!

Aporpos å glede seg.. jeg lagt til to heeelt nye elementer inni kofferten.. smilefjæææs! Dette for å minne meg på at skyting skal være gøy. Og om det ikke skulle gå så bra, så går det bra lell :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar