11. november 2014 - Tørrtrening

Jeg husker ikke sist jeg tørrtrente hjemme, men i kveld ble det altså kryss i taket!

Jeg ønsket å "vedlikeholde" stillingene med tanke på at jeg skal skyte Viken II i morgen hos Oslo Østre. Jeg bygger ingen forventninger, men fokuserer heller på det jeg kan gjøre noe med. Jeg tror det var smart å ta en "smellfri" kveld, men samtidig fokusere og drille litt på de tingene som jeg har merket meg etter søndagens og ikke minst gårsdagens stevne. Jeg kommer til å kjøre samme oppladningen som på Ås: prøve ut stillingene, klikke litt og roe ned. Høyst sannsynlig kommer jeg også til å høre på iMaxFocus slik som jeg pleier foran litt større stevner. Akkurat her og nå ser jeg frem til konkurransen og gleder meg til å fokusere på de tingene som jeg vet gir gode skudd. Selvfølgelig blir det spennende, men hvis jeg går av standplass med en følelse av å ha gjort alt jeg kan for å treffe blink så må det være godt nok. Man skal tross alt også ha dagen.

Jeg er uansett ved godt mot! I tillegg har jeg blitt tatt ut til å skyte på laget til Østfold under lagskytingen på Viken II. Her er programmet 5 stå + 5 kne på 2 minutter. Mildt sagt dårlig tid, så her håper jeg at jeg får tid til å trene på dette før jeg skal i ilden. Spesielt det å finne knestillingen på så kort tid er den største utfordringen, siden jeg vanligvis bruker en del tid på det.

Men først blir det fokus på stevnene som kommer før den tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar