13. november 2014 - Stevne i Frogn/Drøbak

For en dag! Følelsesmessig opp og ned og opp og middels. Det er ikke like lett å holde fokuset og motivasjonen oppe når andre ting kommer og røsker opp i flyten og den positive følelsen. Men da er det også fint å se at man kan klare å gjøre ting bra allikevel - når alt kommer til alt!

Jeg hadde lyst til å ta litt "hevn" fra gårsdagens grunnlagsskyting som jeg følte ikke var helt "meg" og det jeg hadde trent på å gjøre. Jeg så frem i mot å skyte det ordentlige innendørsprogrammet igjen - uten liggende. Det gikk nesten. Det viste seg at Frogn/Drøbak kjørte sin egen versjon med inneprogrammet + omgang til slutt. Jeg ble vel ikke superhappy akkurat, men uansett bedre enn å måtte skyte grunnlag igjen. Men brillene ville uansett ligge inntil siktet igjen..jeje..

Mer kommer..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar