8. november 2014 - Stevne i Degernes

Det er nå en gang sånn at når man sitter i påmeldingen på hjemmebanen, så skyter man stevnet. Etter en lang dag og mange hyggelige folk på besøk blir i hvertfall jeg litt sliten. Man gir mye av seg selv og mot slutten av dagen ser man frem til å slappe litt av. Det ble derfor en ekstra utfordring å oppretholde fokuset og roen under skytingen på hjemmebanen i kjelleren på Bøndernes Hus i Degernes.

Gjennomføringen var generelt mer anspent enn gårsdagens. Man vil jo kanskje litt ekstra også når man skyter på egen bane. Men på tross av litt ekstra utfordringer synes jeg at jeg klarte å holde fokuset bra. Litt rusten her og der og ikke helt riktig nullstilling til tider gjorde at det ble litt stang ut. Derfor følte jeg at jeg ikke fortjente mer enn poengsummen jeg fikk og det var helt greit. Det ble til slutt 243 poeng, og ser man bort fra den første ståendeserien så var det veldig fine samlinger. Jeg fikk derfor ikke mindre lyst til å skyte - snarere tvert om! Jeg har innmari lyst til å finne ut av denne ståendeskytingen og ser frem i mot å få en god treningsøkt på 50-meteren i Alfhallen.
146 - 243 poeng

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar