14. juni 2012 - Hjemmetrening

Etter skytingen torsdag, fredag og lørdag forrige uke var jeg rett og slett mett. Først i dag tok jeg fram børsa og tok en time med tørrtrening. På forhånd tok jeg med meg de erfaringene jeg gjorde på Sarpsborg-banen - justerte remma og brukte de visuelle inntrykkene når jeg trente. I tillegg lå fokuset på terping av triggerne og positiv indre dialog.

Notater:
- spenne skuldrene og så slippe opp - kjenne ordentlig på følelsen av en avspent kropp
- ett og ett skudd
- grep - du er tilstede HER og NÅ
- lave skuldre/avspenning/ro
- tøff!
- loddrett snor gjennom setrum av kroppen
- liggende: eget triks/sjekkpunkt for å komme nok over på venstrearmen

Plan for lørdag:
- tørrtrene før skyting
- positiv indre dialog
- gjennomføre arbeidsoppgavene
- skyte ca. 2 prøveskudd på stående
- stille remma riktig, skyter i oppoverbakke

Ellers pussa jeg børsa og rengjorde/smurte sluttstykket - så da skal det ikke stå på det ;)

Jeg har også blitt tatt ut til å skyte på Østfolds 2. lag under samlagsskytingen på søndag. Vi blir et skikkelig "girl power"-team med meg, Marianne Berger, Giske Bach og Martine Minge, så det skal bli artig!  :)

I tillegg var jeg ute en tur og jogga i går. Tanken var å ta en runde rundt Østensjøvannet. Men da jeg hadde tatt en runde følte jeg at jeg hadde mye mer å gå på, så da tok jeg likesågodt en runde til. Og når jeg hadde løpt 9 km, så var det jo greit å i hvert fall nå 1 mil før jeg gav meg. Og ja, det ble en mil!

Nå i det siste har formen virkelig begynt å løsne, så det hjelper å være litt lettere i kroppen :) Gleder meg til mange flere løpeturer denne sommeren!

Meg og to ender + Østensjøvannet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar